Ďalší unikátny obchodný priestor
Úlohou štokholmského dizajnérskeho štúdia Halleroed bolo navrhnúť interiér s použitím niektorých z kľúčových vizuálnych motívov, ktoré sa objavili vo všetkých ostatných predajniach Axel Arigato. Aby sa autori vyhli kopírovaniu, použili tieto prvky spolu s novými a vytvorili tak unikátny priestor.
V interiéri sa preto nachádzajú bledožlté stĺpy, ktoré účinne spájajú lesklé lakované kovové povrchy z londýnskeho butiku s tlmenou verziou výrazných žltých akcentov, ktoré boli použité v pop-up obchode v Štokholme.
„Nemáme prístup ako McDonald’s, kde každý obchod vyzerá rovnako,” vysvetlil podľa portálu dezeen.com Max Svärdh, kreatívny riaditeľ Axel Arigato. Okrem toho dodal, že k predajniam pristupujú ako k súčasným galériám a menej sa zameriavajú na transakčný prvok.
Viacúčelové prvky
Rímsky travertín, ktorý sa vo veľkej miere používa v parížskom butiku značky, bol použitý na pokrytie celej plochy podlahy, ako aj na vytvorenie mohutných políc a soklov, ktoré obklopujú vnútorné stĺpy. Tieto prvky rôznych tvarov, veľkostí a textúr je možné použiť na vystavenie rôznych tenisiek alebo ako pulty a kútiky na sedenie.
Interiér môže poňať až 250 ľudí a je vhodný na rôzne akcie. Podľa kreatívneho riaditeľa Axel Arigato sú všetky povrchy v obchode viacúčelové. Okrem priestoru na vystavenie produktov tak môžu slúžiť aj ako pulty pri organizovaní párty.
Surová prírodná štruktúra travertínu kontrastuje s lakovaným kovom, ktorý bol použitý na obklopenie stĺpov a vytvorenie série odevných stojanov po obvode miestnosti.
Pre viac zaujímavostí nás nezabudnite sledovať aj na sociálnych sieťach.
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.