Dnes je 15.januára 2025, meniny má Dobroslav

  • Blog
  • 0
  • 29. októbra 2022, 10:00
  • 2 m, 26 s

Obchodný interiér značky Billionaire Boys Club v Miami

Newyorské dizajnérske štúdio Snarkitecture navrhlo vlajkový obchod pre streetwearovú značku Billionaire Boys Club amerického hudobníka Pharrella Williamsa, za ktorou stojí spoločne s japonským grafickým dizajnérom Nigom.

Reimaginácia tradičného maloobchodného modelu

Obchodné priestory sa nachádzajú v bývalom sklade v Miami. Predajňa s rozlohou 465 metrov štvorcových  zahŕňa maloobchodné priestory, ako aj umelecké inštalácie, ktoré pre obchod vytvorila spoločnosť Snarkitecture. „Som veľmi vďačný, že máme príležitosť priniesť náš vlajkový obchod do Miami. Bude to miesto, kam môžu ľudia prísť, aby sa inšpirovali zmesou módy, kultúry, umenia a dizajnu,“ uviedol podľa portálu dezeen.com Pharrell Williams.

S cieľom presvetliť priestory, štúdio pridalo okná na bočnú stranu konštrukcie a vytvorilo kupolovitý vstup s ďalšími oknami. Exteriér predajne tvorí ľahká omietka s nástennými maľbami. V interiéri dizajnéri vytvorili otvorený priestor pre maloobchodný zážitok. „Priestor je reimagináciou tradičného maloobchodného modelu vo forme umeleckej galérie s cieľom podporiť spoločenskú angažovanosť a objavovanie,“ vysvetlila podľa spomínaného portálu značka.

Šetrné k životnému prostrediu

Steny predajne pokrývajú drevené panely v béžovom odtieni. Kontrastom sú iné farebné maloobchodné prvky, ako napríklad biele a zelené klietky s tovarom. “Dizajn využíva materiály šetrné k životnému prostrediu, ako sú recyklované plasty, sklo a drevené panely,” dodali zástupcovia značky Billionaire Boys Club.

Steny tiež lemujú prvky s nerezovými akcentmi určené na vystavenie menších predmetov. Uprostred obchodu sa nachádza veľká socha astronauta, ako symbol značky a odkaz na vesmírnu históriu Floridy.

Vedeli ste, že? Štvrť Wynwood v Miami bola vybraná pre obchod, pretože sa stala epicentrom mestského umenia, módy a dizajnu.

“Výber Wynwood pre novú predajňu je vedomým krokom byť v srdci umeleckej komunity a v kultúrnom prostredí, ktoré hovorí o hodnotách a inšpiráciách značky,” povedal na záver Loic Villepontoux, generálny manažér BBC.

Ako pôsobí tento interiér na vás? Podeľte sa o váš názor v komentároch pod článkom.

beevam
redakcia
Email redakcia

Aký bol pre Vás tento článok?

  • 0x
  • 7x
  • 0x
  • 2x

Nie je možné pridávať komentáre.

Dostávaj najlepší obsah mailom

Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.

Odosielať
Vyhľadávanie