Dnes je 26.apríla 2024, meniny má Jaroslava

Čo nesmie chýbať v pracovni? Tipy pre produktívny home office

Kancelársky nábytok

Ako prvé si treba vedieť pracovňu zariadiť vhodným kancelárskym nábytkom. Medzi najdôležitejšie kúsky patrí kvalitný pracovný stôl, pohodlná kancelárska stolička a knižnica, prípadne komoda na vaše dokumenty.

Kvalitný pracovný stôl

Základom každej poriadnej kancelárie je usporiadaný pracovný stôl. Pre čo najväčšiu produktivitu je vhodné, aby bol uprataný a aby na ňom boli iba veci, ktoré v danom momente naozaj potrebujete. Čím menej vecí na ňom budete mať, tým lepšie sa budete vedieť sústrediť.

Pohodlná kancelárska stolička

Ďalším veľmi potrebným kúskom nábytku je kancelárska alebo počítačová stolička, ktorá by mala byť maximálne pohodlná. Predsa len na nej budete tráviť naozaj mnoho času. Pri jej výbere sa sústreďte na to, aby mala nastaviteľnú výšku. Vhodné sú modely na kolieskach, vďaka ktorým vás nebude stolička pri pohybe obmedzovať. Pre správne sedenie a držanie tela pri práci vsaďte na ergonomické kancelárske stoličky. Všetky tieto parametre si môžete pohodlne zaškrtnúť vo vyhľadávači Biano, kde nájdete širokú ponuku kancelárskych kresiel.

moderná kancelária s počítačom a moderným kancelárskym kreslom
Photo by rawpixel on freepik.com
Knižnica

Každý pracovný kútik potrebuje svoj odkladací a úložný priestor. Podľa toho, akému zamestnaniu sa venujete, si viete vybrať medzi poličkami, knižnicou, komodou či veľkou skriňou s množstvom úložného priestoru. Všetko by malo byť usporiadané tak, aby ste sa k tomu pohodlne a jednoducho dostali. Navyše, ak za vami chodia do kancelárie aj vaši klienti, otvorené ukladacie priestory je vhodné zaplniť knihami z vášho pracovného prostredia či príjemnými bytovými doplnkami.

Kancelárske vybavenie

Samozrejmosťou každej pracovne je kancelárske vybavenie. Podľa toho, ako veľmi potrebujete scanovať či tlačiť dokumenty, môžete vsadiť na kvalitnú laserovú či atramentovú tlačiareň. V ponuke nájdete množstvo typov, z ktorých si každý vyberie to, čo mu najviac vyhovuje.

Ďalšími nevyhnutnými pomôckami pri práci sú vhodné písacie potreby, kancelársky papier a drobnosti ako diár, kalendár, hodiny a podobne.

pohodlná kancelária pre efektívny homeoffice - pekne nadekorovaný pracovný stôl
Photo by master1305 on freepik.com
Všetko pre reprezentatívne a efektívne pracovné miesto

V prípade, že už máte všetok kancelársky nábytok aj vybavenie, ostáva iba uložiť si všetko tak, aby ste k tomu mali čo najjednoduchší prístup. Kľúčová je v tomto prípade dispozícia jednotlivého nábytku. Najlepšie je sedieť tvárou k dverám tak, aby na váš pracovný stôl dopadalo slnečné svetlo.

Veríme, že si z vášho pracovného kútika vytvoríte produktívne pracovné miesto, kde bude radosť pracovať.

A ak by ste do svojej domácej kancelárie radi priniesli trochu dobrej energie, skúste sa pri jej zariaďovaní riadiť princípmi feng shui.

Sima

beevam
noprint
Email noprint

Aký bol pre Vás tento článok?

  • 6x
  • 7x
  • 0x
  • 0x

Pridať komentár k článku

Dostávaj najlepší obsah mailom

Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.

Odosielať
Vyhľadávanie