Logo predstavuje absolútny základ vizuality každej značky, ktorej umožňuje odlíšiť sa od konkurencie a vytvoriť v mysli zákazníkov myšlienkovú skratku spojenú s konkrétnym produktom či pocitom. Mnoho ľudí považuje logo za najdôležitejšiu časť vizuálnej reprezentácie značky, no celková vizualita značky je omnoho komplexnejšia. Spája v sebe systém farieb, fontov a symbolov, ktoré navonok reprezentujú celú značku, jej stratégiu, filozofiu a produkty či služby, ktoré ponúka.
„Tvorba loga je vždy vopred nenaplánovateľný kreatívny proces, kedy sa zamýšľame, čím je značka výnimočná, v akej sfére pôsobí, aké je jej poslanie a hodnoty, ale aj to, kam smeruje. Bez dostatočného poznania značky nemôžeme vytvoriť jej grafickú reprezentáciu, ktorá bude dlhodobo funkčná. Preto pre nás bolo obrovskou výhodou, že so značkou Bobule spolupracujeme od jej úplného začiatku, vlastne aj samotný názov BOBULE sme vymysleli spoločne,“ prezradil Matúš z firmy NOPRINT, ktorá stojí za celým marketingom značky Bobule.
Značka Bobule sa venuje pestovaniu a spracovaniu slovenského bobuľovitého ovocia do BIO štiav, výživ a džemov. Celý proces je maximálne ekologický, prebieha na Slovensku a zároveň nasleduje zero waste fiozofiu. Všetky tieto charakteristiky v sebe malo spájať aj nové logo a dizajn značky.
„Ako sa hovorí, minimalizmus je nadčasový a myslím si, že dnes to platí dvojnásobne. Zároveň sme potrebovali vytvoriť responzívne a atraktívne logo pre všetky platformy – od etikiet a tlačových materiálov, až po webstránku a online kampane. Napokon sme pre hlavné logo značky zvolili kombináciu piktogramu a typografie – hlavné logo tvorí názov značky, v ktorom sú písmená „b“ znázornené ako bobule na vetvičke. Tento piktogram sa zároveň objavuje na všetkých produktoch, reklamných materiáloch a v celom brandingu,“ dopĺňa Matúš.
Značka vstúpila na trh s 5 hlavnými produktovými kategóriami, ktoré práve v závere roka 2020 rozširuje o 6. – úplnú novinku na trhu, pre ktorú chystá začiatkom roka veľkú kampaň. Každá produktová rada má vlastný rozpoznateľný dizajn, ktorý odráža charakteristiky daného produktu, celkovú filozofiu značky a zároveň špecifiká rôznych cieľových skupín:
Tutty Smoothie
Vyladený mix bobúľ zmiešaný do 100% ovocných smoothie s čistým moderným dizajnom.
100% organické šťavy
Koncentrované BIO šťavy s prémiovým dizajnom v 500 ml fľašiach.
Bubko – 100% ovocné výživy
Ovocné výživy pre malých aj veľkých s hravým detským dizajnom a názvom.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Ovocné vločky Flake’n‘berries
Absolútna novinka na trhu – ovocné vločky vyrobené z výliskov čerstvého ovocia. Moderný dizajn je orientovaný najmä na vyznávačov zdravého životného štýlu a fitness.
100% ovocné džemy
Rada kvalitných džemov bez akýchkoľvek umelých prísad s charakteristickým vizuálom značky Bobule.
100% ovocné šťavy
Produkt, s ktorým značka vstupovala na trh, odráža svojim vizuálom aj všetky jej charakteristiky.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Utkvela aj vám v pamäti nejaká konkrétna značka, ktorá vás zaujala práve svojim zaujímavým či výnimočným dizajnom a logom? Podeľte sa s nami o názor v komentároch, budeme sa tešiť!
Maťka
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.