Obchod ako súčasť výstavy? Prevádzka Louis Vuitton v Tokiu

Architekti zo Sugawaradaisuke architects navrhli obchod pre značku Louis Vuitton v tokijskom Jingumae. Ten je súčasťou výstavy, ktorá oslavuje 160-ročnú cestu značky a vďaka svojej farebnej palete sa stáva jej inštalačným kúskom.

0
5
Obchod Louis Vuitton
Zdroj foto: Cineberg on Shutterstock

Interiér obchodu je doplnený valcovými stojanmi s kovovými stĺpmi, ktoré poskytujú návštevníkom pocit prechádzky rozsiahlym lesom. Vďaka jasným dominantným farbám obchod rozhodne neprehliadnete, zatiaľ čo reflexná podlaha a strop dodávajú priestorovému usporiadaniu živé odtiene. Obchod bol inšpirovaný bambusovým lesom pozývajúceho ľudí, aby si užili pohľad na vystavené produkty. Teraz sa po ňom môžete poprechádzať aj vy.

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Daisuke Sugawara (@sugawaradaisuke)

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Daisuke Sugawara (@sugawaradaisuke)

 

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa ta_art_walker (@ta_art_walker)

Čo hovoríte na obchod Louis Vuitton v Tokiu? Napíšte nám do komentára.

Mirka

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Napíšte Váš komentár!
Zadajte Vaše meno tuto