Možnosti experimentovať
Dizajn nedávno otvoreného obchodu v Seattli vychádzal z pop-up obchodu z roku 2019, ktorý bol od toho nového vzdialený len štyri bloky.
Maloobchodný priestor s rozlohou 260 metrov štvorcových sa nachádza v susedstve Capitol Hill a navrhol ho interný tím Glossier. Ako spoločnosť, ktorá fungovala doteraz v online priestore, mala Glossier slobodu experimentovať s maloobchodom spôsobom, akým iné značky nemôžu. Možno aj práve preto je výsledok skutočne unikátny a jedinečný.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Machová socha s farebnými hubami
Pozornosť každého návštevníka upúta veľká machová socha. Táto socha v strede priestoru je navrhnutá tak, aby vyzerala ako balvan pokrytý machom a farebnými hubami, ovplyvnený flórou severozápadného pacifického regiónu. Vychádza z krajinnej inštalácie, ktorú pre pop-up vytvorila dizajnérka Lily Kwong. Bola to práve jej inštalácia, ktorá obsahovala aj mohyly pokryté rastlinami a ružovo-purpurovými kvetmi.
„Huby majú úžasnú schopnosť rásť a prospievať na najnepravdepodobnejších miestach a chceli sme tento fenomén oživiť v našom koncepte dizajnu,“ uviedol dizajnérsky tím pre portál dezeen.com „Skalami porastené machom sa tiahne základ obchodu a gigantické huby Willyho Wonku klíčia v elegantnej minimalistickej architektúre,“ dodali autori.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Okolo sochy sú svetloružové pulty, ktoré na zvlnených plochách prezentujú výrobky značky Glossier. Oblúky so zaoblenými rohmi a bokmi s ružovými dlaždicami rozdeľujú centrálnu oblasť od obvodu, kde je vedľa zrkadiel umiestnený ďalší tovar.
Steny okolo obchodu sú dokončené svetlou textúrovanou omietkou, pričom podlahu pokrýva šachovnica z béžových a prašno-ružových dlaždíc.
Ako na vás zapôsobil interiér obchodu značky Glossier? Podeľte sa s nami o vaše dojmy pod článkom.
Mirka
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.