Dnes je 20.apríla 2024, meniny má Marcel

Nahradia virtuálne prehliadky nehnuteľností tie fyzické?

Virtuálne prehliadky nehnuteľností

Ako ušetriť čas? To je prvá a veľmi dôležitá úloha pre tých, ktorí chcú ponúkať svoje služby inovatívnym spôsobom. Systém mapovania a skenovania objektov ponúka zdieľanie nehnuteľnosti spôsobom, ktorý uľahčí jej prezeranie a zároveň nezníži kvalitu. Predávajúci tak nemusí sústavne pred každou prehliadkou nehnuteľnosť upratovať a nestrácať čas zdĺhavými obhliadkami.

Jedinečná služba snímania a prezentovania umožňuje virtuálny vstup do nehnuteľnosti v reálnej podobe a so všetkými detailmi. Takáto online prehliadka je kedykoľvek a kdekoľvek prístupná bez toho, aby bolo potrebné inštalovanie prídavného zariadenia. Návštevník sa tak interaktívne presúva pomocou počítačovej myšky po objekte a nasnímaný objekt vidí z viacerých uhlov.

muž v stredno veku prezerajúci si nehnuteľnosť online prostredníctvom 3D virtuálnej prehliadke Matterport
Photo by Andrea Piacquadio on Pexels
Kvalitný vizuálny marketing zvyšuje záujem

Jedinečný spôsob, ako odprezentovať svoju nehnuteľnosť, ponúka systém Matterport. Vizuálny marketing je jeden z moderných spôsobov, ako prezentovať svoju firmu či spoločnosť. Vďaka špičkovej technológii sa dá inovatívne zviditeľniť akákoľvek služba z oblasti hotelierstva, realít, školstva, priemyslu, voľno-časových aktivít, turistických atrakcií či výnimočných objektov z rôznych miest a obcí. Nasnímaný objekt je možné následne zdieľať na sociálnych sieťach, jednoducho umiestniť na svoj web alebo posielať mailom.

mladá žena prezerajúca si na internete virtuálnu realitu
Photo by Lisa Fotios on Pexels
Z blízka aj z ďaleka

Realitné kancelárie čoraz častejšie využívajú službu virtuálnych prehliadok. Návštevník si môže v pokoji vychutnať celú prezentáciu nehnuteľnosti, pohybovať sa po objekte podľa vlastného uváženia a zastaviť sa, či priblížiť to, čo ho zaujalo. Tento druh videoprezentácie ponúka aj pôdorys 3D modelu z výšky – DollhouseView, čo uľahčuje celkové vnímanie objektu a zlepšuje predstavu o celkovej ploche nehnuteľnosti. Toto sa pri osobnej prehliadke nehnuteľnosti len veľmi ťažko realizuje.

Moderný marketingový nástroj v podobe virtuálnej prehliadky láka návštevníkov z mnohých dôvodov. Je funkčný, pretože šetrí časdáva klientom na výber prezrieť si nehnuteľnosť, kedy len budú chcieť. Bez toho, aby ich naháňal po dome maklér. Záujemcovia sa prechádzajú a vidia detaily, ktoré by si pri osobnej prehliadke možno ani nevšimli. Takto môžu nahliadnuť aj do väčšieho množstva nehnuteľností a reálne sa ísť pozrieť len do tej, ktorá ich najviac zaujme.

Virtuálna prehliadka nehnuteľnosti ponúka množstvo moderných funkcií ako 2D schematický pôdorys 3D pôdorys čo je interaktívny model, po ktorom sa môže návštevník interaktívne pohybovať a prizoomovať si jednotlivé predmety. Sprievodcom pri virtuálnej obhliadke je zvukový alebo textový záznam sofistikovane zakomponovaný do jednotlivých interiérových doplnkov v dome. To vytvára skutočne zaujímavý efekt.

Homestaging a virtuálna prehliadka sú efektívnejšou formou, ktorá predáva nehnuteľnosti o 75% úspešnejšie. Je nutné sa modernej dobe prispôsobovať a hľadať riešenia aj pre situácie, kedy nie je možné osobné stretnutie či osobný kontakt. Prenesenie reálneho sveta do virtuálnej reality je jedným z riešení, ktoré sa stáva čoraz obľúbenejšie aj vo svete realít a v predaji či kúpe nehnuteľností.

Čo hovoríte na tento moderný spôsob predaja nehnuteľnosti? Sledujete realitný trh a prijali by ste 3D virtuálnu realitu aj v tejto oblasti? Napíšte nám svoje názory a postrehy do komentára.

Morena

beevam
noprint
Email noprint

Aký bol pre Vás tento článok?

  • 1x
  • 7x
  • 0x
  • 0x

Pridať komentár k článku

Dostávaj najlepší obsah mailom

Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.

Odosielať
Vyhľadávanie