Virtuálne prehliadky nehnuteľností
Ako ušetriť čas? To je prvá a veľmi dôležitá úloha pre tých, ktorí chcú ponúkať svoje služby inovatívnym spôsobom. Systém mapovania a skenovania objektov ponúka zdieľanie nehnuteľnosti spôsobom, ktorý uľahčí jej prezeranie a zároveň nezníži kvalitu. Predávajúci tak nemusí sústavne pred každou prehliadkou nehnuteľnosť upratovať a nestrácať čas zdĺhavými obhliadkami.
Jedinečná služba snímania a prezentovania umožňuje virtuálny vstup do nehnuteľnosti v reálnej podobe a so všetkými detailmi. Takáto online prehliadka je kedykoľvek a kdekoľvek prístupná bez toho, aby bolo potrebné inštalovanie prídavného zariadenia. Návštevník sa tak interaktívne presúva pomocou počítačovej myšky po objekte a nasnímaný objekt vidí z viacerých uhlov.
Kvalitný vizuálny marketing zvyšuje záujem
Jedinečný spôsob, ako odprezentovať svoju nehnuteľnosť, ponúka systém Matterport. Vizuálny marketing je jeden z moderných spôsobov, ako prezentovať svoju firmu či spoločnosť. Vďaka špičkovej technológii sa dá inovatívne zviditeľniť akákoľvek služba z oblasti hotelierstva, realít, školstva, priemyslu, voľno-časových aktivít, turistických atrakcií či výnimočných objektov z rôznych miest a obcí. Nasnímaný objekt je možné následne zdieľať na sociálnych sieťach, jednoducho umiestniť na svoj web alebo posielať mailom.
Z blízka aj z ďaleka
Realitné kancelárie čoraz častejšie využívajú službu virtuálnych prehliadok. Návštevník si môže v pokoji vychutnať celú prezentáciu nehnuteľnosti, pohybovať sa po objekte podľa vlastného uváženia a zastaviť sa, či priblížiť to, čo ho zaujalo. Tento druh videoprezentácie ponúka aj pôdorys 3D modelu z výšky – DollhouseView, čo uľahčuje celkové vnímanie objektu a zlepšuje predstavu o celkovej ploche nehnuteľnosti. Toto sa pri osobnej prehliadke nehnuteľnosti len veľmi ťažko realizuje.
Moderný marketingový nástroj v podobe virtuálnej prehliadky láka návštevníkov z mnohých dôvodov. Je funkčný, pretože šetrí čas a dáva klientom na výber prezrieť si nehnuteľnosť, kedy len budú chcieť. Bez toho, aby ich naháňal po dome maklér. Záujemcovia sa prechádzajú a vidia detaily, ktoré by si pri osobnej prehliadke možno ani nevšimli. Takto môžu nahliadnuť aj do väčšieho množstva nehnuteľností a reálne sa ísť pozrieť len do tej, ktorá ich najviac zaujme.
Virtuálna prehliadka nehnuteľnosti ponúka množstvo moderných funkcií ako 2D schematický pôdorys a 3D pôdorys čo je interaktívny model, po ktorom sa môže návštevník interaktívne pohybovať a prizoomovať si jednotlivé predmety. Sprievodcom pri virtuálnej obhliadke je zvukový alebo textový záznam sofistikovane zakomponovaný do jednotlivých interiérových doplnkov v dome. To vytvára skutočne zaujímavý efekt.
Homestaging a virtuálna prehliadka sú efektívnejšou formou, ktorá predáva nehnuteľnosti o 75% úspešnejšie. Je nutné sa modernej dobe prispôsobovať a hľadať riešenia aj pre situácie, kedy nie je možné osobné stretnutie či osobný kontakt. Prenesenie reálneho sveta do virtuálnej reality je jedným z riešení, ktoré sa stáva čoraz obľúbenejšie aj vo svete realít a v predaji či kúpe nehnuteľností.
Čo hovoríte na tento moderný spôsob predaja nehnuteľnosti? Sledujete realitný trh a prijali by ste 3D virtuálnu realitu aj v tejto oblasti? Napíšte nám svoje názory a postrehy do komentára.
Morena
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.