Dnes je 24.apríla 2024, meniny má Juraj

Extravagantný interiér značky Glossier s veľkými rekvizitami

Gigantický nápis a ružová

Obchod v pôdoryse v tvare L sa rozprestiera pozdĺž Melrose Avenue a West Knoll Drive v západnom Hollywoode. Interný dizajnérsky tím spoločnosti čerpal inšpiráciu v klasických hollywoodskych štúdiách. Prvý odkaz je viditeľný na pútavom exteriéri predajne. Ten má na fasáde gigantický nápis Glossier podobný billboardu.

Dizajnéri si dali záležať aj na začlenení charakteristických ružových odtieňov značky. “Ružová je farba našej značky a hoci sa odtieň líši v závislosti od toho, čo sa najlepšie hodí do priestoru a konceptu, vždy ju zahrnieme do našej palety,” uviedol podľa portálu dezeen.com tím.

Obrovský glóbus

Obchod v LA obsahuje tri odlišné časti. Pri vstupe sa návštevníci stretnú s veľkým glóbusom vyrobeným z lešteného chrómu a postaveným na zaoblenom pódiu. Na strope je LED okulus s obrázkami rôznych podôb oblohy.

 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Príspevok, ktorý zdieľa 〰️ (@tryinsumclothes)

Okolo takzvaného Glossier Globe je sedenie v štýle amfiteátra vyrobené z troch druhov portugalského mramoru v ružových a sivých odtieňoch. Ten bol podľa autorov dôležitým materiálom, ktorý priestoru dodáva pocit monumentálnosti a trvalosti.

Za vchodom sú dve časti zamerané na prezentáciu produktov. Jedna má štvorcový tvar a má 5,5-metrový strop a stoly na testovanie make-upu doplnené nápisom „You Look Good Mirrors“. V ďalšej zóne sú ružové pulty s produktmi starostlivosti o pleť a telo. Medzi ďalšie dizajnové prvky v obchode patria betónové podlahy a kvetinový aranžmán od Brittany Asch z Brrch so sídlom v LA.

Súčasťou obchodu je aj vonkajší priestor s názvom Glossier Alley. V priestore sa nachádza i kaviareň s veľkou surrealistickou mramorovou fontánou, ktorú vytvorilo miestne umelecké duo Haas Brothers. Spoločnosť plánuje v priestore ponúkať koncerty, farmárske trhy a ďalšie podujatia.

Ako na vás pôsobí tento extravagantný interiér? Napíšte nám do komentára váš názor.

Mirka

beevam
redakcia
Email redakcia

Aký bol pre Vás tento článok?

  • 1x
  • 2x
  • 0x
  • 1x

Pridať komentár k článku

Dostávaj najlepší obsah mailom

Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.

Odosielať
Vyhľadávanie