Dnes je 04.oktobra 2022, meniny má František

Hravý interiér obchodu Mango Teens inšpirovaný metaverzom

Španielska dizajnérska agentúra Masquespacio vytvorila interiér prvého Mango Teen shopu v Barcelone, ktorý bol inšpirovaný metaverzom s cieľom poskytnúť interaktívny a snový zážitok z nakupovania.

Keď sa sny stávajú skutočnosťou

Agentúra Masquespacio použila grafické tvary na načrtnutie výkladov oblečenia a farebnú paletu oranžovej a zelenej v interiéri.

„Nový obchod Mango Teen je založený ako svet snov s rôznymi perspektívami a rôznymi nesúrodými prvkami, presne ako keď snívame,“ uviedla podľa portálu dezeen.com agentúra Masquespacio.

“Na tomto mieste sa sny stávajú skutočnosťou prostredníctvom dizajnových prvkov, ktoré sa hrajú s vašou mysľou a pozývajú používateľa, aby interakoval s objektmi, ktoré ich obklopujú, čím sa metaverzný svet stáva realitou,” dodala.

Autori tiež vytvorili dizajnové prvky v interiéri obchodu, aby predviedol čo najviac oblečenia a zároveň fungoval ako lákadlo, ktoré poskytuje jedinečný zážitok z nakupovania.

Pri vstupe je futuristický klenutý tunel s pásovým osvetlením, ktorý navádza zákazníkov smerom dovnútra. Policové výklady majú dláždené povrchy a kovové rebríky napodobňujú bazény.

Originálne dizajnové prvky

Priečelie predajne a interiér sú rozdelené výrazným farebným výberom zelenej a oranžovej. “Na začiatku sme zvolili svetlejšiu a ružovkastejšiu paletu, ale keďže je to už trochu zastarané, rozhodli sme sa hrať s dvoma farbami, ktoré nie sú tak preskúmané a skombinovali sme ich,” povedal pre spomínaný portál Christophe Penasse, spoluzakladateľ Masquespacio.

Pult bol navrhnutý tak, aby pripomínal hotelovú recepciu. Súčasťou predajne je aj zberné miesto na recykláciu oblečenia, ktoré vyzerá ako práčka. Podľa agentúry majú všetky tieto prvky pozvať tínedžerov, aby vstúpili do vesmíru, v ktorom majú predmety nové využitie, dávajúc im možnosť popustiť uzdu svojej fantázii a využiť priestor, ako o tom snívajú.

“Hľadali sme, ako previesť dizajnové prvky na príťažlivý bod pre život tínedžerov, akým je TikTok, ale zároveň ich vytvoriť ako prvky, ktoré majú funkciu, ako napríklad objednávkový bar alebo výstavné miesto, ako je bazén a tunel,” povedal na záver Penasse.

Ako pôsobí tento originálny interiér na vás? Podeľte sa s nami o vaše dojmy v komentároch pod článkom.

Miroslava Kršková
Email Miroslava Kršková

Aký bol pre Vás tento článok?

  • 0x
  • 0x
  • 2x
  • 6x

Nie je možné pridávať komentáre.

Dostávaj najlepší obsah mailom

Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.

Odosielať
Vyhľadávanie