Zážitok
Inštalácia Vehicular pozostáva z ateliéru, ktorý sa nachádza v konštrukcii v tvare karavanu na druhom poschodí obchodu. Okrem toho ju tvorí i sochárska konštrukcia pripomínajúca vozidlo, ktoré je vertikálne zavesené cez medzeru v strope na prízemí.
Značka Marni hovorí, že projekt je snahou nasmerovať intenzívnu tvorivú energiu dizajnérskeho štúdia značky do jej maloobchodných priestorov, a tak obohatiť čas, ktorý zákazníci trávia v predajni.
„Projekt sa zrodil z túžby ponúknuť niečo viac súčasnému spotrebiteľovi, zážitok, kreatívnu interakciu v protiklade k obyčajnej maloobchodnej transakcii,“ vysvetlila podľa portálu dezeen.com značka.
Inštaláciu, ktorá vzdáva hold kočovným cestovateľským a úžitkovým vozidlám, navrhli Brinkworth a The Wilson Brothers v úzkej spolupráci s kreatívnym riaditeľom Marni Francescom Rissom a marketingovým riaditeľom Chungaizom Khanom Mumtazom.
Dutá konštrukcia v tvare auta zavesená nad prízemím slúži čisto estetickému účelu. Jej batožinový priestor zostal visieť otvorený, aby umožnil periskopický výhľad až na prvé poschodie.
Kreatívna zmena
Štúdio umiestnené na druhom poschodí obchodu má tvar karavanu s hlboko zasadenými oknami, ktoré umožňujú nakupujúcim pozorovať umelcov, ktorí budú štúdiu pracovať. „Tento akt, iný druh transakcie, búra múr medzi obchodom a kreativitou, módou a umením a testuje hranice toho, čo tvorí maloobchodný priestor,“ dodala značka.
Interiér karavanu je vybavený dyhovým obkladom stien a žltou podlahou, ktorú môže každý obyvateľ ľahko premaľovať. To by malo podľa značky zaistiť konštantnú kreatívnu zmenu.
Vedeli ste, že? V súčasnosti zo štúdia visia chumáče neónových vlasov, ktoré vychádzajú z jej rohov a von z jej okien, s láskavým dovolením umelca Shopliftera z New Yorku, ktorý je prvým kreatívcom, ktorý túto inštaláciu využíva.
V najbližších mesiacoch plánuje talianska módna značka Marni zaviesť podobnú inštaláciu aj na svojej základni v Šanghaji. Aký dojem urobil tento priestor na vás? Podeľte sa s nami o názor v komentároch a nezabudnite nás sledovať aj na sociálnych sieťach.
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.