Oslovte odborníka na dizajn
Predávaná nehnuteľnosť by mala byť čo najpríťažlivejšia. Nebojte sa osloviť interiérového dizajnéra, ktorý vám poradí, do čoho pred predajom investovať, aby ste zabezpečili čo najväčší efekt. Zároveň poradí aj pri aranžovaní bytu či domu na fotenie pre realitku, keďže v dnešnej dobe sú už krásne fotky nevyhnutnosťou (prilákajú až o 25% viac záujemcov). Nebojte sa, investované peniaze sa vám pri predaji niekoľkonásobne vrátia.
Pozrite sa, ako sa dá spraviť z fádneho a obyčajného bytu univerzálny a moderný byt na predaj. Využite celý potenciál nehnuteľnosti aj vďaka homestagingu!
Hlavne neutrálne
Azda najúčinnejšou a cenovo najdostupnejšou úpravou nehnuteľnosti je jej maľovanie. Vždy stavte na neutrálne farby. Pôsobia čisto, sviežo a oslovia najviac ľudí. Potenciálny majiteľ si môže najlepšie predstaviť, ako si nehnuteľnosť upraví podľa seba.
Pravidlo 21
V realitách platí Pravidlo 21 – najväčšiu pravdepodobnosť predaja za najvyššiu cenu máme počas 21 dní od prvého uverejnenia inzercie. Je to spôsobené hlavne tým, že na samotnom začiatku predaja (pri zachovaní sezónnosti) je najväčší počet vážnych záujemcov o kúpu bytu či domu. Títo vážni záujemcovia už presne vedia čo chcú, vedia, kde chcú bývať, vedia, aký majú rozpočet a vedia i to, kto im na to požičia, ak nemajú celú sumu v hotovosti. Sústreďte sa preto na nich.
Oslovte miestnu komunitu
Je to jeden zo spôsobov, ako predať svoju nehnuteľnosť za najvyššiu cenu. Miestni danú lokalitu poznajú, majú tam rodinu či známych, sú ochotní za nehnuteľnosť ponúknuť i vyššiu sumu.
Vytvorte medzi záujemcami konkurenciu
Kumulujte obhliadky nehnuteľnosti na jeden termín, aby sa záujemcovia medzi sebou navzájom videli. Zistia, že nie sú jediní, kto má o nehnuteľnosť záujem, preto vedia skôr uskutočniť rozhodnutie o kúpe a rovnako ponúknuť i vyššiu cenu. Ak by sme my ako majitelia povedali, že je o nehnuteľnosť záujem a zároveň by týchto záujemcov nevideli, nie vždy nám túto informáciu kupujúci uveria.
Barbara
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah. Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.